Lojalność klienta- na tym się zarabia.

Akurat lojalność klienta jest czymś tak ważnym, że wiele światowych korporacji każdego dnia zastanawia się w jaki sposób ją pozyskać, a następnie wykorzystać. Jest na to wiele opatentowanych technik- jedne bardziej, a drugie mniej skuteczne. Tak czy inaczej jednego można być pewnym- lojalność klienta to taka sprawa, na której można zarobić krocie. Firmy to wiedzą. I bardzo chcą na tym skorzystać, sprawdz- lojalność klienta szczegóły.

Budowanie więzi, podsycanie emocji.

"Przede wszystkim klient musi czuć, że z daną firmą łączy go specyficzna więź. A ponieważ dana więź została wytworzona, zawsze będzie on korzystał z usług tej samej firmy, tego samego producenta".

Lojalność klienta nie jest jednak łatwa do zdobycia- wymaga olbrzymich nakładów finansowych i firmy tak naprawdę nie wiedzą, czy dana strategia opieki nad klientem sprawi, że lojalność zostanie wytworzona. Mimo wszystko stawianie na więzi- klient producent ciągle jest w cenie. Wobec tego coś w tym musi być. Gra jest warta świeczki.  

Obraz w treści: