Dlaczego warto się pozycjonować w wyszukiwarce Google?

Aby osiągnąć w miarę zauważalną pozycję w sieci, nie na pięćdziesiątej podstronie wyników wyszukiwania Google, gdzie nikt nie zagląda, ale na pierwszej, trzeba mieć sformułowane odpowiednie słowa hasła i całe frazy, jakie internauta wpisuje w wyszukiwarkę. Należy trafić w punkt, w określony produkt, jaki właśnie jest potrzebny internaucie.
Dobór słów kluczowych
Słowa kluczowe tworzymy na zasadzie prostych skojarzeń. Jeśli ktoś chce kupić rower to wpisuje nie tylko to słowo, ale też pewne określenia jak górski, czy nazwę firmy. Sekret sukcesu tkwi w tym, by odpowiednio dobierać te określenia. Im trafniej się je formułuje, tym częściej nasz sklep czy strona internetowa będzie wyciągana, a z każdym kliknięciem będzie zbliżać się do światła, czyli do górnych pozycji, pachnących sukcesem i pieniędzmi. Przy pozycjonowaniu są bardzo pomocne też portale tematyczne. Dzięki marketingowi szeptanemu na forach i blogach możesz pozyskać wartościowe linki do swojej witryny.
Liczą się wejścia
Marketing internetowy posługuje się kilkoma narzędziami, pozycjonowanie to podstawowe z nich. Liczy się liczba wejść na stronę internetową, czy do sklepu. Liczba kliknięć znaczy popularność, wiedza o twoim biznesie rozchodzi się po sieci. Z każdym kolejnym kliknięciem jesteś coraz bliżej tworzenia pozytywnego wizerunku swojej firmy. To nie mniej ważna sprawa jak sukces finansowy.
Branding również ma wpływ
Pozytywny odbiór marki, znane logo to również pomocna rzecz w pozycjonowaniu, ponieważ Google strony znanych marek automatycznie uzna za bardziej wartościowe. To implikuje zysk, zainteresowanie klienta, zakup towaru, wybór usługi. Trzeba tak działać, aby pojawiać się jak najczęściej w lewym górnym rogu wyszukiwarki. Google Adwords zapewniają naprawdę wysokie pozycje, ale też kosztują zdecydowanie więcej niż działania SEO.
Reklama w wyszukiwarce
Reklama dzięki wyszukiwarce Google, jest skuteczna, podobnie jak reklama w telewizji, niemniej porównywalnie kosztowna. Dzisiaj reklamowanie się w internecie stało się przedsięwzięciem bardzo drogim, obecnie pojawienie się marki na portalach internetowych czy społecznościowych kosztuje bardzo wiele.
Najbardziej skuteczne jest jednak pozycjonowanie. Wysokie miejsce to gwarancja sukcesu.
Komentarze dla tego wpisu są zablokowane.